3M bruker informasjonskapsler på dette nettstedet Detaljert informasjon om informasjonskapsler og bruken av dem finner du i våre retningslinjer for personvern. Du kan når som helst selv velge innstillinger for informasjonskapsler ved å klikke på preferanser for informasjonskapsler på denne siden.

Ved å klikke på "Godta og fortsett", bekrefter du at du godtar bruken av informasjonskapsler på din datamaskin

Godta og fortsett

Skift til hovednavigasjon Skift til sidenavigasjon Skift til hovedinnhold All 3M.com Site Map

The Corporate Washroom – where your business really cleans up.


Tilbake til:

Which area of your business makes the most impact on visitors, and makes the biggest visual statement about your corporate reputation? No, it’s not reception, it’s not the executive suite, and it’s not the canteen.

It’s the washroom.

Business leaders know how serious this subject is, and why. The most basic facility in a corporate building can be the one with the biggest impact on corporate reputation.Part of the answer is in design, but the very biggest factor, and the one which makes the biggest impression on visitors, is in visible, tangible cleanliness.

And in the management of this most valuable corporate asset, Britain can claim to be a world leader – Germany, Holland, Finland, Norway, and most notably of all, Singapore, have all appreciated the importance of the washroom and created serious business associations to debate the subject.

But only Britain has the Loo of the Year award!

Read the full feature… in Loo of the Year Award (PDF 54.4KB)

Tilbake til:

Abonner på vårt nyhetsbrev

Få alle de siste oppdateringene levert direkte til din innboks.

Takk for at du abonnerer på vårt nyhetsbrev